خدمات پس از فروش تی اس گروپ

هرچند با وجود شرایط تحریمی و نماینده نداشتن یاسکاوا در ایران، شاید به نظر برسد اتوماسیون تولید در کشورمان با مشکلات بسیاری مواجه باشد، اما تیم متخصصین تی اس گروپ در کنار شما هستند تا بتوانیم به بهترین نحو بر مشکلات اتوماسیون خطوط تولید شما فائق آییم. تی اس گروپ تمامی خدمات پس از فروش مرتبط با ربات­های یاسکاوا از پشتیبانی فنی (تعمیر و تعویض قطعات) گرفته تا بازرسی و نگهداری دوره­ای، آموزش و مشاوره را به شما ارائه خواهد داد. در ادامه در مورد هر یک از خدمات پس از فروش تی اس گروپ توضیحات بیشتری خواهیم داد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر کافیست از طریق شماره زیر با ما متخصصین ما ارتباط برقرار کنید:
شماره تماس:
36148 25 98+

 

1. پشتیبانی فنی

تیم پشتیبانی فنی تی اس گروپ در اختیار مشتریان است و می‌تواند به صورت تلفنی، ایمیلی یا حضوری به سوالات و مشکلات آن‌ها پاسخ دهد. این شامل مشاوره فنی، رفع اشکالات و پاسخ به سوالات مربوط به ربات‌ها و تجهیزات مرتبط می‌شود.

a. تعمیر قطعات

باکیفیت‌­ترین ربات­ها هم بالاخره روزی ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند. اما جای نگرانی نیست. تیم متخصص تی اس گروپ آماده است تا با بروزترین دانش فنی، ربات­های شما را بررسی و مشکلات آن­ها را برطرف کند.

b. تأمین و تعویض قطعات

پشتیبانی فنی شامل تعمیر و تعویض قطعات می­شود. برای تهیه­ی قطعات ربات­های خود در بازاری مثل بازار ایران حتما با چالش­های بسیاری مواجه خواهید بود. یکی از کارهایی که ما در پشتیبانی فروش انجام می­دهیم تهیه­ی قطعات مورد نیاز است.

c. بروزرسانی

به‌منظور بهبود عملکرد، اضافه کردن ویژگی‌های جدید و رفع مشکلات، بروزرسانی‌های مداوم برای ربات‌ها مورد نیاز است. این بروزرسانی‌ها ممکن است به‌صورت آنلاین از طریق اتصال به اینترنت یا از طریق رابط‌های نرم‌افزاری مناسب به ربات‌ها اعمال شود.

d. تست و تأیید عملکرد

در مرحله پس از فروش، نیاز است با تست و تایید عملکرد ربات اطمینان حاصل شود که محصولات به درستی کار می‌کنند. تست و تایید عملکرد شامل مراحل زیر می‌شود:

  • تست‌های کارکرد ربات

در این مرحله، ربات‌ها به شکل کامل و با استفاده از تمام اجزا و ویژگی‌های خود تست می‌شوند. این تست‌ها شامل اجرای ماموریت‌های مختلف، حرکت در شرایط مختلف، پاسخ به دستورات کنترلی و همچنین اجرای عملیات‌های خاص خواهد بود.

  • تست ایمنی

ایمنی کاربران و محیط اطراف ربات از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این تست‌ها، رفتار ربات در معرض شرایط مختلف ارزیابی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که در صورت بروز مشکل یا خطا، ربات به درستی و به سرعت واکنش نشان می‌دهد.

  • تست نرم‌افزار

اطمینان از عملکرد صحیح نرم‌افزارها و برنامه‌های مرتبط با ربات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در این مرحله، عملکرد نرم‌افزارها در اجرای مختلف تست می‌شود تا از خطاها و نقص‌های ممکن جلوگیری شود.

  • تست‌های عمر و پایداری

در صورت استفاده طولانی‌مدت از ربات، تست‌های مرتبط با عمر و پایداری آن انجام می‌شود تا اطمینان حاصل شود که ربات تحت شرایط مختلف و در طول زمان به درستی عمل می‌کند و از جنبه‌های سخت‌افزاری نیز مشکلی ندارد.

پس از انجام تست‌ها و تایید عملکرد، مشتریان به اطمینان حاصل می‌شوند که ربات‌هایی که خریداری کرده‌اند به درستی کار می‌کنند و نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کنند.

خدمات پس از فروش تی اس گروپ
خدمات پس از فروش تی اس گروپ

2. سرویس و نگهداری

ما در تی اس گروپ می­توانیم برای نگهداری (maintenance) و بروزرسانی سیستم­های رباتیک شما با شرکت شما قراردادهای یک­ساله ببندیم. مطابق این قرارداد متخصصین تی اس گروپ وظایف مراقبت، تعمیر، نگهداری و بروزرسانی ربات­های شما را به­صورت دوره­ای انجام خواهند داد.

با استفاده از خدمات سرویس و نگهداری، ربات­های شما حالت عملیاتی بهینه خواهند داشت و مشکلات آن­ها در زمان کوتاهتری رفع خواهد شد. با استفاده از خدمات سرویس و نگهداری، بسیاری از مشکلات پیشگیری خواهند شد و از غیر عملیاتی شدن ربات و اتلاف وقت و هزینه در خط تولید جلوگیری خواهد شد.

 

شما می­توانید با بستن قرارداد به­صورت یک­ساله، تمام مسائل فنی از قبیل نگهداری (maintenance) و بروزرسانی را به متخصصین تی اس گروپ واگذار کنید.

 

3. آموزش و راهنمایی

بخش آموزش در خدمات پس از فروش یک شرکت رباتیک بسیار مهم و حیاتی است. این بخش به مشتریان این امکان را می‌دهد تا از تمام امکانات و قابلیت‌های ربات‌ها بهره‌مند شوند و به طور کامل با عملکرد و استفاده از محصول آشنا شوند. آموزش‌ها باید بر اساس سطح دانش و تجربه مشتریان شخصی‌سازی شوند تا بهترین نتیجه را در حین استفاده از ربات‌ها به دست آورند.

برخی از جنبه‌های مهم که باید در آموزش‌ها مورد توجه قرار می­گیرند، شامل موارد زیر می‌شود:

آشنایی با اجزای ربات

مشتریان باید با تمام اجزای ربات‌ها و نحوه کارکرد هر کدام آشنا شوند. این اطلاعات شامل نحوه اتصال قطعات، نحوه کارکرد سنسورها و اجزای مختلف ربات می‌شود.

نحوه استفاده و کنترل

در این آموزش‌ها نحوه استفاده از ربات و کنترل آن به صورت دقیق و مرحله به مرحله توضیح داده می­شود. مشتریان یاد می­گیرند که چگونه ربات را راه‌اندازی کنند و دستورات لازم برای حرکت و انجام وظایف را به آن بدهند.

خدمات پس از فروش تی اس گروپ
خدمات پس از فروش تی اس گروپ

نرم‌افزارها و برنامه‌نویسی

در مواردی که ربات‌ها از قابلیت برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کنند، به مشتریان آموزش‌های لازم در زمینه نرم‌افزارها و برنامه‌نویسی ارائه می­شود تا بتوانند به راحتی و با دقت بیشتری وظایف خود را به ربات بسپارند.

رفع اشکال و پشتیبانی فنی

مشتریان در این آموزش­ها با روش‌های رفع اشکال متداول در ربات‌ها آشنا می­شوند و نحوه ارتباط با تیم پشتیبانی فنی شرکت را فرا می­گیرند تا در صورت بروز مشکلات، به سرعت و بهینه رفع آن‌ها صورت پذیرد.

به‌روزرسانی و ارتقاء

در این آموزش‌ها نحوه به‌روزرسانی نرم‌افزارها و اجزای ربات نیز توضیح داده می­شود تا مشتریان به بهترین نسخه‌ها و به‌روزترین ویژگی‌ها دسترسی داشته باشند.

در نهایت، یک آموزش کامل و جامع می‌تواند به مشتریان اطمینان بدهد که بعد از خرید ربات، آن‌ها با تمام امکانات و قابلیت‌های آن آشنا هستند و بهره‌وری بالایی از آن داشته باشند.

 

متخصصان تی اس گروپ می­توانند به انتخاب شما در محل خط تولید شما حضور یابند و یا شما با حضور در شرکت تی اس گروپ آموزش­های لازم را فرابگیرید.

 

مشاوره

خدمات مشاوره برای کمک به مشتریان در انتخاب، استفاده و بهره‌برداری از ربات‌ها و خدمات مرتبط با آنها ارائه می‌شود. خدمات مشاوره نقش بسیار مهمی در اطمینان حاصل کردن از بهترین روش­ها در بهره‌برداری بهینه از ربات دارد.

خدمات مشاوره پس از فروش می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

راهنمایی در نصب و راه‌اندازی

مشتریان نیاز به راهنمایی دقیق در نصب و راه‌اندازی ربات‌های خود دارند. خدمات مشاوره به مشتریان کمک می‌کند تا این مراحل را به صورت صحیح و بهینه انجام دهند.

آموزش‌های تخصصی

مشتریان برای بهره‌وری بهتر از ربات‌ها به آموزش‌های تخصصی نیاز دارند. خدمات مشاوره شامل ارائه آموزش‌های جامع و کاربردی به مشتریان برای استفاده بهتر از امکانات ربات‌ها خواهد بود.

مشاوره فنی و پشتیبانی

مشتریان ممکن است در طول زمان نیاز به مشاوره و پشتیبانی فنی داشته باشند. خدمات مشاوره از طریق کارشناسان فنی باعث اطمینان مشتریان از عملکرد بهینه ربات‌ها می‌شود.

مشاوره در به‌روزرسانی و ارتقاء

همچنین، مشتریان نیاز به راهنمایی در مورد به‌روزرسانی و ارتقاء ربات‌ها دارند. خدمات مشاوره کمک به مشتریان در انجام به‌روزرسانی‌های لازم و بهترین نحوه ارتقاء ربات‌ها می‌کند.

هدف ما از ارائه خدمات مشاوره کامل و حرفه‌ای آن است که اطمینان حاصل کنیم که شما بهره‌وری بیشتری از ربات‌های خود دارید و نیازها و انتظارات شما برآورده می­شود.

کلام آخر

هرچند با وجود تحریم­ ها و مشکلات بسیاری که در کشور ما وجود دارد از جمله نبودن نمایندگی یاسکاوا در ایران، به نظر برسد مشکلات زیادی بر سر راه اتوماسیون تولید شما وجود دارد، اما تیم تی اس گروپ و متخصصین آن در کنار شما خواهند بود تا از پس همه­ی این مشکلات به بهترین نحو برآیید.

تی اس گروپ تمامی خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی، نگهداری دوره­ای، آموزش و مشاوره را در زمینه ربات­های تی اس گروپ ارائه می­دهد. در صورت وجود هرگونه ابهام و سؤال در رابطه با خدمات پس از فروش تی اس گروپ می­توانید با شماره زیر تماس بگیرید تا متخصصین ما در تی اس گروپ شما را راهنمایی کنند.

شماره تماس:

36148 25 98+

 

آیا تی اس گروپ نماینده یاسکاوا است؟

در واقع هیچ شرکتی در حال حاضر نمایندگی یاسکاوا در ایران را ندارد. بعضی شرکت‌ها از این عنوان سوء‌استفاده می‌کنند و خود را نماینده یاسکاوا در ایران معرفی می‌کنند تا نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برای اطلاعات بیش‌تر مقاله نماینده یاسکاوا در ایران را مطالعه بفرمایید.

تی اس گروپ خود را نماینده یاسکاوا در ایران معرفی نمی‌کند اما ارتباط ما با یاسکاوا بدون واسطه است و به صورت مستقیم از یاسکاوا ساپورت فنی دریافت می‌کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *