باوجود شرایط اقتصادی و تحریمهای فعلی و عدم حضور نماینده رسمی برند یاسکاوا در کشور ما، ممکن است تصور کنید که اتوماسیون تولید در کشور با چالشهای زیادی روبهروست. اما تیم تخصصی خدمات پس از فروش تیاسگروپ بهعنوان شریک قابلاعتماد شما در این مسیر، آمادگی دارد تا به بهترین شکل ممکن این چالشها را در کنار شما پشت سر بگذارد و تبدیل به همراه همیشگی شما شود.
ما در تیاسگروپ خدمات گستردهای در زمینه پشتیبانی و خدمات پس از فروش رباتهای یاسکاوا ارائه میدهیم. از تعمیر و تعویض قطعات رباتها گرفته تا بازرسی و نگهداری دورهای، همچنین ارائه مشاوره و آموزشهای تخصصی در تمامی مراحل اتوماسیون خطوط تولید، همواره در کنار شما بوده، هستیم و خواهیم بود.
در این صفحه قصد داریم تا شما را بیشتر از قبل با تیاسگروپ آشنا کنیم و بهطور مفصلتری به توضیح خدماتمان خواهیم پرداخت تا اطمینان حاصل کنید که با تیاسگروپ میتوانید به راحتی به بهبود و ارتقا روند تولید خود بپردازید.

خدمات حرفهای و تخصصی تیاسگروپ که به شما ارائه میدهد شامل موارد زیر است:
1. پشتیبانی فنی
پشتیبانی فنی تیاسگروپ همیشه در اختیار شما است تا از طریق شیوههای مختلفی مانند تماس تلفنی، ایمیل، مراجعه حضوری و یا سؤال در بخش کامنتهای مقالات، شما را همراهی کند. پشتیبانیهای فنی تیم تیاسگروپ عبارتند از:
· تعمیر قطعات
حتی اگر بهترین و باکیفیتترین رباتها را نیز برای شغل و حرفهتان تهیه کنید باز هم ممکن است بعد از چندین سال قطعات آن نیاز به تعمیر داشته باشد. اما در لحظهای که با این مشکلات روبهرو شدید اصلاً نیازی به نگرانی و دلشوره بابت خرابشدن رباتتان نیست، کافیست با تیم حرفهای خدمات پس از فروش تیاسگروپ تماس بگیرد تا به شما راهحلهای لازم را بدهد.
· تأمین و تعویض قطعات
قطعاً برای شما هم پیشآمده که یکی از قطعات ربات خراب میشود و هر چه به دنبال آن قطعه میروید پیدا نمیشود؛ یکی از بخشهای موجود در پشتیبانی فنی تیاس گروپ تأمین و تعویض قطعات رباتها است. در مواجه با چنین شرایطی شما میتوانید با تیم خدمات پس از فروش تیاسگروپ تماس بگیرد و قطعات لازم را برای رباتتان بهراحتی پیدا کنید.
· بهروزرسانی
به علت اینکه ممکن است برنامهای که ربات از آن برای انجام کارها استفاده میکند ارتقا پیدا کرده باشد و بهروز شده باشد و دیگر از برخی موارد در عملکرد پشتیبانی نکند، نیاز است که حتماً بهروزرسانی در ربات انجام شود. این بهروزرسانی را میتوانید با خیالی راحت به تیم خدمات پس از فروش تیاسگروپ بسپارید.

· تست و تأیید عملکرد
در مرحله پس از فروش، نیاز است با تست و تأیید عملکرد ربات، اطمینان حاصل شود که محصولات بهدرستی کار میکنند یانه. تست و تایید عملکرد شامل بخشهایی مانند تستهای عمر و پایداری، تست نرمافزار، تست ایمنی و تستهای کارکرد ربات است.
2. سرویس و نگهداری
سرویس و نگهداری یکی از خدمات پس از فروش تیاسگروپ است که با شرکت شما بهصورت یکساله بسته میشود. مطابق این قرارداد متخصصین تیاسگروپ وظایفی که در این قرارداد نوشته میشود؛ مانند مراقبت، تعمیر، نگهداری و بهروزرسانی رباتها را بهصورت دورهای انجام میدهند. با استفاده از خدمات سرویس و نگهداری تیاسگروپ رباتهای شما همیشه بهینه خواهد بود و دیگر نیازی به نگرانی درباره خرابی و عدم عملکرد صحیح ربات نیست. همچنین با این خدمات از بسیاری از مشکلات پیشگیری و از غیرعملیاتی شدن ربات و اتلاف وقت و هزینه در خط تولید جلوگیری خواهد شد.
3. آموزش و راهنمایی
بخش حیاتی و مهم در خدمات پس از فروش یک شرکت رباتیک همین بخش یعنی آموزش و راهنمایی است. این بخش به مشتریان این امکان را میدهد تا از تمام امکانات و قابلیتهای رباتها بهرهمند شوند و به طور کامل با عملکرد و استفاده از محصول آشنا شوند. آموزشها باید بر اساس سطح دانش و تجربه مشتریان شخصیسازی شوند تا بهترین نتیجه را در حین استفاده از رباتها به دست آورند.
برای مثال برخی از جنبههایی که همیشه در بخش آموزش و راهنمایی خدمات پس از فروش تیاسگروپ موردتوجه قرار میگیرد شامل موارد زیر است:
- آشنایی با اجزای ربات
- نحوه استفاده و کنترل
- نرمافزارها و برنامهنویسی
- رفع اشکال و پشتیبانی فنی
- بهروزرسانی و ارتقا
4. مشاوره همیشگی
یکی از خدمات پس از فروش تیاسگروپ که به مشتریان خود میدهد مشاوره همیشگی است. مشاورههای تیاسگروپ بهصورت تخصصی است و در همه مواقع در دسترس است تا شما دچار مشکل نشوید. برخی از مشاورههای تیاس عبارتند از:
- راهنمایی در نصب و راهاندازی
- آموزشهای تخصصی
- مشاوره فنی و پشتیبانی
- مشاوره در بهروزرسانی و ارتقا

سخن پایانی
هرچند باوجود تحریمها و مشکلات بسیاری که در کشور ما وجود دارد که از جمله آنها نبوده نمایندگی یاسکاوا در ایران، باعث بهوجودآمدن مشکلات زیادی بر سر راه اتوماسیون تولید شما شده است، ولی تیم تیاسگروپ و متخصصین آن در کنار شما هستند تا از پس همه این مشکلات به بهترین نحو برآیید و دیگر نگران خرابی ربات، نبودن قطعات در بازار و… نباشید.
تیاسگروپ تمامی خدمات پس از فروش از پشتیبانی فنی، نگهداری دورهای، آموزش و مشاوره را در زمینه رباتها به شما ارائه میدهد. در صورت وجود هرگونه ابهام و سؤال دررابطهبا خدمات پس از فروش تیاسگروپ میتوانید با شماره زیر تماس بگیرید تا متخصصین ما اسرع وقت شما را راهنمایی کنند.
آیا تی اس گروپ نماینده یاسکاوا است؟
در واقع هیچ شرکتی در حال حاضر نمایندگی یاسکاوا در ایران را ندارد. بعضی شرکتها از این عنوان سوءاستفاده میکنند و خود را نماینده یاسکاوا در ایران معرفی میکنند تا نظر مشتریان را به خود جلب کنند. برای اطلاعات بیشتر مقاله نماینده یاسکاوا در ایران را مطالعه بفرمایید.
تی اس گروپ خود را نماینده یاسکاوا در ایران معرفی نمیکند اما ارتباط ما با یاسکاوا بدون واسطه است و به صورت مستقیم از یاسکاوا ساپورت فنی دریافت میکنیم.
بدون دیدگاه